vrijdag 25 februari 2011

Inzage





Ik kreeg heel lief een award van Christianne en Heidi; dank jullie wel! Als tegenprestatie moet ik jullie 8 dingen over mijzelf vertellen. Dit keer dus wat meer tekst dan jullie van mij gewend zijn....

1. Ik ben jurist en in mijn werk is taal mijn instrument. Daardoor ben ik in mijn vrije tijd vaak enigszins letter-moe. Op mijn blog kan ik in beeldtaal communiceren en dat is geweldig ontspannend.
2. Ik houd van brocante meubels in vergrijsde kleuren, maar ook van strak design: Eames, de Barcelona chair, Minotti, Moooi, Kartell, Artemide, Luceplan.
3. Ik draag meestal lenzen, en soms een bril.
4. Ik ben een beetje een ekster en dol op (oude) sieraden.
5. Ik houd van zeilen; van de wind, het glijden, de ruimte.
6. Ik ben een geboren en getogen Groningse en nogal nuchter, maar pink altijd een traantje weg bij Hello Goodbye.
7. Ik ben inmiddels echt een stadsmens, maar kan nog steeds erg genieten van het platteland.
8. Ik houd van het goede leven, van koken, van lekker eten en van wijn (en bubbels!).

Ik geef de Award zoals het hoort ook graag door. Niet aan 8 andere blogs, want ik ben eigenwijs, maar aan één blog waar ik altijd vrolijk van word: Orange Farmhouse.

Christianne en Heidi have kindly given me an award; thank you so much! In return, I have to tell you 8 things about myself. Therefore, I post some more text this time than you usually see here....


1. I am a legal counsel and language is the tool I use in my work. As a result, I am kind of letter-tired when I am off. My blog allows me to communicate in pictures, and that is so relaxing.
2. I love brocante in soft colors, but I also love design: Eames, the Barcelona chairMinottiMoooiKartellArtemideLuceplan.
3. I wear contacts, and sometimes glasses.
4. I am a bit of a magpie and I adore (old) jewelry.
5. I love sailing; the wind, the gliding, the space.
6. I was born in the north of The Netherlands and I am fairly level-headed, but I always weep at the end of Love Actually.
7. I have become a city dweller, but I can still enjoy the countryside.
8. I like the good life, I love cooking, nice food and wine (and especially bubbly!). 


Of course I like to give the award to someone else. But not to 8 others, as I am a bit pertly, but to one blog that always makes me cheerful: Orange Farmhouse.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen :-). W.b. je oorbellen; ze zijn ALLEMAAL geweldig. Als ik zo'n rekje eens tegenkom, ga ik die zeker aanschaffen.., ideaal!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he wat lief dat je mij genomineerd hebt!
    Jammer genoeg heb ik niet echt iets met dat soort awards, noem mij dus ook maar eigenwijs ;-), krijg er altijd een beetje zo'n kettingbrief gevoel bij en voel meteen een hele verplichting om allerlei mensen aan te moedigen iets te doen waar ik zelf ook niet zo van hou. Ik hoop niet dat je het heel erg vind, maar ik sla hem dus, met gepaste trots dat je me genomineerd hebt, af. Helemaal in Hollywood style haal ik mijn prijs dus niet op :-(
    Liefs Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal goed hoor, no hard feelings!

    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...