vrijdag 25 maart 2011

Decorate

Ik ben verliefd... op een boek. Deze week ontving ik het lang verwachte Decorate van Holly Becker en Joanna Copestick. Decor8 is één van mijn favoriete blogs en ik ben elke keer weer blij verrast door Holly's frisse vondsten. Nu zijn haar interieur ideeën eindelijk ook in boekvorm verschenen, en wat een geweldig boek is het geworden. Het bevat heel veel originele interieurs in verschillende stijlen (fantastisch gefotografeerd door Debi Treloar), verscheidene praktische tips en de vormgeving is wonderschoon. Ik blijf het boek maar openslaan om telkens weer nieuwe dingen te ontdekken. Hier kan ik nog heel lang inspiratie uit putten!

I am in love... with a book. This week I received the long awaited Decorate by Holly Becker and Joanna Copestick. Decor8 is one of my favorite blogs and every time I am pleasantly surprised by Holly's fresh finds. Now her interior ideas have finally been published in paper, and what a delightful book it has become. It is full of original interiors in different styles (photographed beautifully by Debi Treloar), it contains a lot of practical tips and the lay-out is just stunning. I keep opening the book to find new things every time. This will definitely be a source of inspiration for a very long time!







7 opmerkingen:

  1. oh Iris, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het er is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, je hebt het al! * jaloers * :) Ik ga het aanschaffen als Holly in Nederland is in juni #nogevenwachtendus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm so happy to see this -- How nice. :) :) Thank you!!!! xoxoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, heb je em nu al. Das heel snel volgens mij.
    Gaaf zeg. Ik heb ook Als nieuw met foto's van Debi Treloar, ook zo'n mooi boek. Eens in de zoveel tijd bekijk ik ze allemaal weer even. lekker inspiratie op doen.
    Geniet van je boek.

    Groetjes en fijn weekend, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just purchased my book toady at anthro too! and I nominated you for the stylish blogger award =)
    http://odessamay.blogspot.com/2011/03/seven-tid-bits.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Iris, you lucky duck! It's on my wishlist...J x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een mooi boek, ik ga hem op mijn wishlist zetten, dank voor de leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...