maandag 7 maart 2011

In the mood

Ik volg momenteel de online cursus Blogging Your Way die wordt gegeven door Holly van Decor8 en Leslie van A Creative Mint. Als huiswerkopdracht maakte ik dit moodboard, dat visualiseert waar mijn blog voor staat. Geweldig leuk om te doen!

I am currently following the e-course Blogging Your Way by Holly from Decor8 and Leslie from A Creative Mint. As a homework assignment I made this mood board, which shows what you can find on my blog. I had so much fun creating this!




12 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Is inderdaad helemaal jouw blog. Is de cursus leuk? Ik wilde er ook graag op aanhaken, maar twijfelde te lang. Volgende editie dan maar. Veel plezier in ieder geval met de volgende opdrachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaf dat je die cursus volgt! ik heb best lang getwijfeld en het uiteindelijk niet gedaan, maar als ik dit zie heb ik echt spijt. Zou het ook iets voor mij zijn? hoe werkt het?

    ps. mooi bord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Esther en OrangeFarmhouse: Ik heb de vorige keer ook erg getwijfeld maar het nu toch gedaan en ik vind de cursus tot nu toe erg leuk. Je krijgt handige tips over styling en fotografie, maar het zet je met name aan het denken over de focus van je blog en wat je ermee wilt bereiken. Het is professioneel opgezet en doordat het online is kun je het gewoon in de avonduren doen. En het is leuk om weer nieuwe bloggers te ontmoeten met heel verschillende blogs; over koken, muziek, reizen etc etc. Volgende keer dus gewoon aanhaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing!!! love your mood board! I had to find time for mine! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am also at the BYW class, and I love your mood board. I have not started mine yet. Still all over my head (I mean the idea).
    Your mood board makes me have a calm romantic mood :) Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Once again, I have to say how much I adore your board, Iris. It makes me smile. So pleased to have found you through BYW. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your mood board is so beautiful and dreamy! I just loved the BYW class - lucky us to have been a part of it :)

    Thank you for joining Post Of The Month Club - I hope you'll link up again in April XOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We have very similar taste Iris and I'm loving this inspiration board SO much.
    The little polar bear is a treat and I love the segment that you've highlighted in the last image very much, ladders, keys and a whimsical house, they all have poignant significance for me.

    Ironically I've also posted about my inspiration board in my 'link up' and you will see an 'X' , birdies, an Eames rocker, butterflies and lots of blue there too.

    xx Felicity

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Calling by from Happy Homemaker UK as participating in Post of the Month and really enjoying meeting everyone else and reading their favourite posts. Lovely inspiration board.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...