zaterdag 19 maart 2011

This month's Magazines

In alle woontijdschriften is de lente al volop aan de gang en zijn de pagina's gevuld met frisheid en optimisme. VTWonen brengt veel groen en bloemenideeën (en een extra mooie cover speciaal voor abonnees!):

It is really spring in the interior magazines and all pages are filled with freshness and optimism. VTWonen brings a lot of green and flower ideas (and an extra nice cover especially for subscribers!):




Ariadne at Home toont vooral veel geel, een kleur die ik zelf niet veel gebruik in huis, maar waar ik in dit geval wel heel vrolijk van word:

Ariadne at Home shows a lot of yellow, a color I do not use a lot in my home, but that makes me cheerful here:



En Marie Claire Ideés gebruikt veel pasteltinten en frist de kinderkamer lekker op:

And Marie Claire Ideés uses a lot of pastel tones and freshens up the playroom:



En nu snel naar buiten, met een kopje muntthee in de zon. Fijn weekend allemaal!

And now I hurry to the garden, to drink a cup of mint tea in the sun. Have a nice weekend you all!


6 opmerkingen:

  1. What great magazines! I have a bit of an obsession collecting magazines but I can't help it! So much inspiration! And your photos look so pretty...I love all the light. =)

    Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have done a really fantastic job in photographing the magazines - so light and bright. Having started to take more photos myself I realise how difficult it really is - especially in our recent grey weather. Hope you enjoy the rest of your weekend.
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Via BYW ben ik op je blog terecht gekomen. Super cursus trouwens met veel inspiratie. Jouw blog spreekt me erg aan en je hebt mooie foto's gemaakt van de bladen. De Marie Clare koop je die 'gewoon' in NL? Ik kom zeker nog eens vaker langs. Zie niet waar ik me kan aanmelden om je te volgen... Kijk er vast overheen. Groetjes van Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @mirjams atelier: Wat leuk dat je even komt kijken. Ik beleef ook ontzettend veel plezier aan de cursus, zou er nog veel meer tijd in willen stoppen maar die ontbreekt me helaas...
    En ja, de Marie Claire Idees koop ik gewoon bij mij in de buurt.
    liefs Iris
    ps in de rechterkolom onderaan kun je je aanmelden om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You did a great job here displaying these magazines - all new to me, Iris. I might have to do something similar with my favourite Australian ones so you can see them! J x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your photographs are wonderful. The magazine with the keyboard is so creative! We are hoping for sunny weather here soon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...