woensdag 20 april 2011

Birds

Vandaag was ik mee met het schoolreisje van de klas van O. (erg leuk, maar ik ben nu wel volstrekt gaar). We zagen veel mooie vogels en ik herinnerde mij opeens de prachtige vogelslinger die ik deze week zag op Once Wed. De template om deze slinger zelf te maken is daar te vinden.

I joined O.'s class trip today (it was so much fun but it also really tired me out). We saw a lot of beautiful birds and I suddenly remembered the gorgeous birds garland I saw this week at Once Wed. The template to make this garland yourself can be found there.




6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een gave site is dat hè. Mijn 2 zusjes moeten allebei nog gaan trouwen, lijkt me heerlijk om de crea kant op me te nemen :-)
    Nog even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi ik ben gek op vogels. En idd heel leuk bij een huwelijksfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Heb de link al doorgemaild naar een bruid-to-be!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...