zondag 24 april 2011

Happy Easter!!!




5 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer heerlijke plaatjes, jullie ook fijne pasen!...

    ps. heb nog aan je gedacht vorige week, toen mijn Lief één van de dinerborden brak...de roze met witte stippen...vlak nadat jij schreef dat ze niet meer te krijgen zijn...:-(
    Ik durf nu eigenlijk niet te zeggen dat ik het lichtblauwe vaasje op de foto ook heb, in het roze...ik hou het in ieder geval uit de buurt van mijn Lief ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, pure prettiness, Iris! You gorgeous girl - your children are so blessed to have you as their mum, making such a special occasion of it. I adore the porcelain rabbit. And the spotty dress is divine. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable pictures Iris. Thanks for sharing. Hope you enjoyed the Easter with family.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was een tijdje niet op je blog geweest, maar wat is het een feestje voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hope you had a happy EAster! these images are delightful. hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...