vrijdag 8 april 2011

Mjölk

De Canadese (web)winkel Mjölk verkoopt alleen Scandinavische en Japanse producten. Zoals veel ontwerpen uit die landen heeft het gehele assortiment een evenwichtige combinatie van functionaliteit, simplisme en esthetiek. Hieronder vind je een selectie van mijn favoriete voorwerpen, en mooie beelden van hun blog.

The Canadian (online) store Mjölk only sells Scandinavian and Japanese products. Like many designs from those countries the entire range has got a well balanced combination of functionality, simplicity and aesthetics. Below you can find a selection of my favorite items and beautiful images from their blog.






5 opmerkingen:

  1. Hallo Iris, ik zie witte pannen die nog op mijn lijstje staan voor als ik -in de toekomst- open keukenkastje krijg!! Ik ga snel even kijken, dank je wel :)

    Fijn avond, Liefs Smira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very nice online-shop with beautiful items!
    Wish you a wonderful weekend,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, snap, Iris! We share the same sensibilities. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Not only did you make my day by introducing me to this fabulous store, it was the icing on the cake to discover it's in Toronto...about a three hour drive from me. Toronto is often a weekend adventure for us western New Yorkers. =) Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Iris--Thank you for the lovely post about our shop and blog!

    Jennie--we hope to see you soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...