donderdag 14 april 2011

Rum

Ik moest jullie deze mooie beelden van het Deense tijdschrift Rum wel laten zien. Ik heb iets met ladders en trappen, dus het eerste beeld is voor mij een schot in de roos; alles wijst op hoogte en lucht. Het tweede beeld bevat veel interessante voorwerpen die samen een spannend geheel maken. En ik ben verliefd op de kast in het derde beeld; mooi dat grijs in combinatie met die letters.

I just had to show you these beautiful images from the Danish magazine Rum. I have a thing for ladders and stairs, so the first image is spot on for me; everything points at height and sky. The second image contains a lot of interesting object and and together they tell a story. And I am in love with the cabinet in the third image; the combination of the grey and the lettering is gorgeous.




3 opmerkingen:

  1. Ik kan geen deens lezen maar ik zou het tijdschrift voor de plaatjes lezen:D

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm swooning over here! I wish amazing magazines like this were available here in the states...I'd be one happy girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it! The problem is I want to change the furniture way too often LOL
    Have a great weekend!
    Sandrine x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...