donderdag 21 april 2011

Zomer?

Het is vandaag 21 april, maar het lijkt wel zomer. De tuin kan het bijna niet bijhouden. Ik heb fijn een paar dagen vrij, dus ik ga hier intens van genieten en lekker rommelen in en rond het huis. Wat gaan jullie doen met de Paasdagen?

It is April 21st today, but it seems like it is summer in The Netherlands. The garden is struggling to keep up with the weather. I am off for a few days, so I am going to enjoy this intensely and fiddle in and around the house. What are you up to during the Easter holiday?




4 opmerkingen:

  1. Beautiful photos! I like the composition of light blue and white!
    Have a happy easter!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Isn't the weather just amazing? It really does feel like summer. I hope you have a nice easter break. That Lamb is too cute - reminds me of New Zealand in spring. Take care, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja volop genieten! vrij en mooi weer!

    Ik ga lekker in de zon genieten! Lekker fietsen, naar mijn ouders op de camping en een dagje varen!:D heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Have a lovely Easter weekend, Iris! Pretty pics as usual!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...