maandag 9 mei 2011

Geertje Aalders

Ik was blij verrast door de prachtige poster die ik vond in de nieuwste Flow. En op haar site is nog veel meer moois te bewonderen. Geertje Aalders maakt mooie illustraties voor uiteenlopende particuliere en commerciële opdrachtgevers. Haar knipkunst is de meest gevraagde techniek en terecht, want de silhouetten zijn subtiel en verhalend. Vergeet echter niet haar andere werk te bekijken!

I was pleasantly surprised by the beautiful poster I found in the last edition of Flow Magazine. And on her site you can find many more amazing works. Geertje Aalders makes lovely illustrations for all kinds of private and commercial clients. Her cutting is the most requested technique and that I fully agree with that, because her silhouettes are subtile and narrative. Don't forget to take a look at her other work though!






4 opmerkingen:

  1. Ik ga nog haar site bekijken, maar wat jij laat zien vind ik al prachtig. Wat een werk moet dat zijn, ik snap wel dat het zeer gewild is!

    Fijne week..XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, swoon! Iris, they are just divine. I've heading over there now. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk! Bedankt voor je leuke bericht en aandacht voor mijn werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...