donderdag 19 mei 2011

Kitchen

Voordat ik kinderen had stond ik uren achter het fornuis. Helaas heb ik daar nu geen tijd meer voor, maar ik vind koken nog altijd erg leuk om te doen. Ik heb meters kookboeken, word heel blij van de nieuwe Delicious. die elke maand op de mat valt en zie uit naar Jamie Magazine (de Nederlandse versie) die vandaag is uitgekomen (en die ik dus morgen meteen ga kopen). Houden jullie van koken? Of schuiven jullie liever aan?

Before I had children, I could stand behind the stove for hours. Unfortunately I do not have the time to do that anymore, but I still love cooking. I have lots of cookbooks, Delicious. magazine I am subscribed to makes me very happy every month and I look forward to the new Jamie Magazine (the Dutch version) that was released today (and which I am definitely going to buy tomorrow). Are you a (a bit of a) cook? Or are you just a food lover?





12 opmerkingen:

  1. Wow wat supermooi die planken met mooie dingetjes erop :D! Mooie combi met het strakke keukenblok!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schuif liever aan, maar als ik zo'n mooie keuken zie, krijg ik wel zin om te koken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen als ik er alle tijd voor heb en er ook alle gelegenheid is om rustig samen te eten. helaas ontbreekt het daar in de week maar al te vaak aan. Werk, sporttrainingen, je kent het vast. Je keuken is een plaatje, ik ben jaloers op je fornuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige foto's. Zo heerlijk licht, echt een heel mooie en gezellige keuken.
    Ik vind koken echt leuk maar idd met mijn 4 kids valt het niet altijd mee om er tijd voor te nemen. Vaak vinden ze dan bepaalde dingen ook weer niet zo lekker. Ik hoop er in de toekomst nog wel veel meer tijd voor te gaan nemen. Kookboeken, pastamachine, Kitchen aid staan hier ook allemaal te wachten :-)

    Fijn weekend, liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van koken een van die geweldige keuken op de foto's!

    Fijn weekend, Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, tell me that's not your kitchen, Iris! How absolutely divine. Sighing in Hobart. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It´s so a beautiful kitchen you have! All this pastell tones are great!
    Hugs,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die planken vol mooi pastel servies.

    Ik probeer in het weekend iets uitgebreider te koken. En we hebben een eetclub waarbij we om de beurt voor elkaar koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh I think I might have fallen in love with your kitchen ;-) Absolutely amazing! Hope you have a lovely weekend! Take care, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van koken! Maar onze keuken is niet echt geschikt om uitgebreid te koken, helaas!

    Je heb echt een prachtige keuken. Ondanks dat schapje met servies ziet het er toch heel rustig uit door al dit wit!

    Lieve groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaaa absoluut koken! maar ook aanschuiven hoor, dat ook. En och kunnen we uitbouwen voor mijn kookboeken en kooktijdschriften verzameling?
    Sommige gaan zelfs mee naar bed om lekker te lezen en daarna weg te dromen van de heerlijkste en gezelligste maaltijden, mmmm, tja ik ben dus een kookgek en lekkerbek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I adore your kitchen Iris. you are blessed with plenty of natural light. And you give me an idea how to display my vintage and enamel cookery to cozy up the kitchen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...