dinsdag 10 mei 2011

More festivities

We hebben veel te vieren in deze periode. Zo gaven mijn ouders dit weekend een lunch ter gelegenheid van het huwelijk van mijn zusje in juni. We aten op het gras, dronken bubbels, genoten van citroenpudding en verheugden ons op wat komen gaat.

We have a lot to celebrate this period. This weekend, my parents organized a lunch on the occasion of my sister's wedding in June. We dined on the lawn, drank bubbly wine, enjoyed lemon pudding and looked forward to what is going to be.







9 opmerkingen:

  1. Can I please come to one of your parties? Every party you have is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och je hebt het duidelijk niet van een vreemde! wat prachtig zeg, dat zal me een leuk huwelijk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel gezellig uit! Die schaal met madeliefjes en vergeet-me-nietjes is schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe la la, wat ontzettend sfeervol en fijn ziet dat alles er uit! Ik word altijd lyrisch van gedekte tafels in de buitenlucht...met veel bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Als dit een opmaat is voor het huwelijk, dan zal me dat een mooi feest worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh die bloemversierinkjes echt helemaal leuk. Goede ideeën ook om te onthouden :D

    Lieve groetjes, Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat mooi, die bloemen allemaal, helemaal te gek. En het eten ziet er ook errug goed uit ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Iris. I love family gathering and homecook. Do you own the chairs? they are really lovely. And I love your lawn or your parent lawn. here not possible to have one unless the weather is very cooling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Fenny: My parents own the chairs and my mother made painted the words on them. In fact, it is also their lovely garden you see.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...