zaterdag 14 mei 2011

Workspace

Blogger heeft de afgelopen dagen kuren gehad. Als gevolg daarvan ben ik de post van donderdag en jullie opmerkingen sinds woensdag kwijt. Grrrr.... Wellicht komen ze nog terug, maar voor het geval dat niet lukt post ik nogmaals mijn kleine maar fijne bureautje.

Blogger has been down the last days. As a consequence, I lost Thursday's post and your comments since Wednesday. Arghhhh.... They may come back, but just in case that won't happen, I post my dear small desk again.

6 opmerkingen:

  1. Wow, dat is nog 'ns een clean desk inderdaad. Mooi zeg, lekker licht en inspirerende dingen om je heen. Ik zou willen dat ik het ook kon, maar ik houd m'n bureau nooit lang schoon, en de bloemen staan alweer te verwelken.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh how much I would love to have a clean desk policy: maybe in my next life I'll be neat and tidy :-) or do you have any tips on how to keep your space from being covered in stuff?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @nina: lots of boxes in reach to stow things away and clean up regularly...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat mooi! En zo'n mooi moodboard, daar zou ik ook dozenvol inspiratie uit op doen en niet te vergeten verse bloemen :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your office space so much. It is such a tight consistent design with fabulous light. I love how consistent your mood board is. And those tulips! Ahhhh! Love them

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Iris, I really want to fly you out here to help me set up my new 'room of my own'! Your taste is exquisite. J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...