dinsdag 31 mei 2011

Yellow

Ik verander nogal veel in huis. Meestal vindt mijn lief het leuk. Maar niet altijd. Zo kocht ik deze week in een blije bui dit citroengele krukje bij de Hema en beplakte het met raamfolie. Een klein fris accent in onze woonkamer. Maar mijn lief vindt het helemaal niks. Tja, kan gebeuren. Het krukje zal dus een ander plekje in huis moeten vinden. En ik ga op zoek naar een bijzetter die ons beider goedkeuring kan wegdragen.

I change a lot in my home. Most of the time, my love likes what I created. But not always. This week, in a happy mood, I bought this citrus colored stool at Hema and glued some lace window foil on it. A little fresh accent in our living room. But my love was not into it at all. Well, these things happen. So the stool will need to find another place in our home. And I am on the look for a little side table that we both like.





5 opmerkingen:

  1. oh ik vind het eigelijk best geinig, maar ik kan me voorstellen dat het wellicht niet helemaal past in je mans ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm enig!! Staat super gezellig... Misschien moet je 'm nog 'even' laten staan. Mannen hebben soms ietsje meer tijd nodig om aan iets te wennen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I finally could comment again. something really wrong in blogland these days. Love the stool and also the vibrant yellow color :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty idea, Iris. Although I'm not a yellow girl, I adore the lacework. What is lace window foil? I've never heard of it! J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...