maandag 27 juni 2011

After the weekend...

Wat een fijn weekend heb ik achter de rug. Zaterdagochtend had O. zijn eerste viooluitvoering. Mijn moederhart maakte een sprongetje van trots en ontroering toen hij op het grote podium zijn kunsten vertoonde. Daarna door naar Meet the Blogger in Amsterdam. Wat een bonte verzameling inspirerende en bijzondere vrouwen (nee, er waren geen mannelijke bloggers) bij elkaar. De tijd was tekort om ze allemaal te spreken, helaas. Ik kwam er met een grote glimlach, leuke nieuwe contacten en heel veel energie vandaan. Hier is een aantal beelden te vinden (ik liet mijn camera thuis). Zondag bezocht ik mijn favoriete opera Jevgeni Onjegin van Tsjaikovski. Kippenvel van begin tot eind en ik heb veel tranen geplengd om de overweldigende muziek die mij opnieuw bijzonder raakte. Een roerig weekend dus en daarom vandaag maar even wat rustgevende beelden die ik eerder maakte als onderdeel van een guest post voor Heather.

I had such a great weekend. On Saturday morning, I attended O.'s first violin performance. My mother heart jumped from pride and emotion when he showed his skills on the large podium. Then I went to Meet the Blogger in Amsterdam. What an interesting crowd of inspiring and extraordinary women (no, there were no male bloggers present). Time was too short to speak to all of them, unfortunately. I left with a big smile, lovely new contacts and a lot of energy. You can find some pictures here (I left my camera at home). On Sunday, I visited my favorite opera Jevgeni Onjegin by Tsjaikovski. I had goosebumps from beginning to end and I shed a lot of tears due to the overwhelming music that touched me deeply once more. An eventful weekend I can say. So today, I will show you some calming images I made earlier as part of a guest post for Heather.

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het een goed weekend is geweest! Mooie foto's ook weer!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful colours - so fresh and calming.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such amazing colors - I love what you have done. Following your sweet blog, hope you come and see me sometimes - hopefully you'll like what I do and follow me too :O)
    A xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sounds like an amazing weekend & such beautiful pics iris - your photos always inspire me..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi lovely, I just found your blog, it's so cute!
    Maybe we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Iris, it sounds like you had a fabulous weekend with such amazing things to enjoy. I wish I could have come to the blogger event, too. Love your photos, since I'm a big fan of white interiors. Have a nice week! Tesca xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How utterly gorgeous, Iris. You know I'm completely smitten. Oh, I want details! Like the heart, the letter 'N' and the watercolour painting - where did you find them? J x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you all!
    @Jane: I bought the N at a fairtrade shop. The heart was a gift of a dear friend and the watercolor card is by www.tas-ka.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi! Het kan meteen gepubliceerd worden in een woonmagazine, wat heb je toch een talent!
    x chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...