donderdag 2 juni 2011

Bedroom

Een kijkje in onze slaapkamer. Het kleedje nam mijn lief onlangs mee uit Zweden. De poster op de laatste foto komt uit de VT Wonen in the city. De muren zijn nu nog gebroken wit, maar worden hopelijk binnenkort geverfd met Parma Gray van Farrow& Ball.  

A view into our bedroom. My love brought the rug from Sweden recently. The poster in the last pic is from VT Wonen in the city. The walls are a white tone now, but will hopefully be painted with Parma Gray by Farrow & Ball soon.




9 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n lichte slaapkamer en de open haard maakt het wel extra sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful space to start and end each day Iris.
    I'm particularly enamored with the rug.

    xx Felicity

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely bedroom. You are always inspire me with your home. I also love your shoes (the oneon top of the rug that your hubby bring back from Stockholm)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat mooi en zo leuk dat haardje :D! Het kleedje is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Iris. How I wish I could mail you over here to decorate our new home! J x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You have such a dreamy space! Please, please share more with us! Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige slaapkamer heb jij! Ik heb echt even zitten staren. Dit moest wel een foto uit een woontijdschrift zijn! Maar nee hoor, ik geloof je.. wat heerlijk om in zo´n kamer wakker te worden. (Ik kijk tegen een oude ikea boeken kast aan..) De tekst uit de flow(?) ´I like it..` vind ik ook geweldig. Is me op het lijf geschreven. Daar wil ik ook nog wat mee doen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh nee de poster komt inderdaad uit de vt-wonen. Te enthousiast met reageren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...