maandag 13 juni 2011

Love - II

Zoals beloofd hierbij nog wat foto's van de onvergetelijke partij. Het festijn vond plaats bij de ouders van mijn zwager. Familie en vrienden hielpen mee. De bloemen zijn van de hand van mijn moeder. Ik versierde de taartentafel en maakte de pompons. De andere decoraties maakten mijn zusje en zwager zelf. 's Avonds werden alle tafels herschikt en aten we in het licht van honderden lampjes. We sloten af met een kampvuur en muziek. En de kou? Daar dacht niemand aan. Er was genoeg eten, wijn en vrolijkheid om warm te blijven.

As promised I post some more pictures from the amazing party. The whole feast took place at the home of the parents of my brother in law. Friends and family helped out. My mother created the flower arrangements. I decorated the cake table and made the pompons. The other decorations were made by my sister and my brother in law. In the evening all the tables were rearranged and we ate in the midst of hundreds of lights. We ended the day with a camp fire and music. And no-one cared about the cold. There was enough food, wine and happiness to stay warm.















17 opmerkingen:

  1. In mijn beleving echt een DROOMbruiloft... Waanzinnig gaaf! De versieringen zijn allemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel mooi! moet een prachtige dag geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wow! Everything looks amazing! I wish I was a guest :) Thanks for sharing
    Hugs, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je kunt wel zien dat de liefde voor decoreren in de familie zit! Ziet er helemaal top uit, en mooie foto's van gemaakt! Heerlijk om zo na te genieten van je plaatjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het huwelijk van zus!!

    Echt te gek hoe dat eruit ziet. Zo niet standaard en daarom zo fantastisch. Volgens mij echt een fijne bruiloft, waar ook de gasten hebben kunnen genieten!

    Fijne week, liefs Samira :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, echt helemaal TE GEK. Prachtig sfeertje.
    Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely Iris. Thanks for sharing with us the perfect moment.
    And I really love the detail and afford that you put into the dessert/cake table. The little flag, deer etc. Really sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Jesus, what a table! I would have ended up underneath with a balloon belly and some more macaroons in my mouth! Very good job, you all can be so proud of yourselfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie foto's. Je bent een inspiratie voor mijn pas gestarte blogje...Moet vast een heel gezellig feest geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kijk en zo wil ik dus ook wel trouwen, maar dan in onze tuin, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. what a beautiful day...the decorations looked gorgeous...thank you for sharing such a special day xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG !!!!!
    Wat een mooie 'tent'....
    Zo wil ik het ook!!!helaas ben ik al getrouwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW, als ik ooit trouw wil ik het ook zo :D! Wat super leuk al die versieringen enzo, onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ziet dat er geweldig uit!!super!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Iris, every looks perfectly sweet! You and your mother did such a beautiful job! I'm especially loving the cut out garland under the tent roof. Hugs and congrats to your family!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...