woensdag 1 juni 2011

Nest decorating

Dit vrolijke huis is van Tamar, van de fijne blog Nest Decorating en maakster van lieflijke sieraden die ze hier verkoopt. Ik ben erg gecharmeerd van haar kleurrijke styling en mooie kleine objectjes. En ze heeft zo'n geweldig leuke foto van The animal print shop!

This cheerful home belongs to Tamar, who blogs at Nest Decorating and who sells lovely jewelry here. I like here colorful display of interesting objects. And she owns one of the wonderful photographs by The animal print shop!







2 opmerkingen:

  1. Als ik zie wat er net voor kleurrijks gepinde fotos vanjou langskwamen kan ik mij voorstellen daat je hier blij van wordt ;) Iets te veel voor mij.. maar ja ik heb de smoes dat ik dag in dag uit op mijn werk tussen de kleurrijke kinderdecoraties zit dus thuis lekker rustig voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, Iris! What glorious photos. Thanks for the introduction - I'm now following her. J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...