maandag 6 juni 2011

Oliver Furniture

Fris, rank en basic; de meubels van Oliver Furniture zijn er in kinder- en grotemensenvariant en ze zijn allemaal even leuk. Maar ik ben vooral verliefd op de hoogslaper. Die houd ik in gedachten voor als de kinderen aan een groter bed toe zijn.

Fresh, elegant and basic; Oliver Furniture has a kids and an adult collection and I like every item they make. But I fell in love with the loft bed. It is a great option once the children need a bigger bed.








3 opmerkingen:

  1. Dat bankje met die R er boven is helemaal leuk! Zou helemaal in mijn gang kunnen staan!

    Neem eens een kijkje op onze blog! er is een kleine verassing!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA, DIE KLEPBANK VIND IK OOK ZO ONTZETTEND MOOI.
    PAS WEL IN MIJN HUIS!!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal verliefd op het licht in die kamers...ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...