donderdag 23 juni 2011

Pink and blue

Ik heb een druk weekend voor de boeg met onder meer het Meet the Blogger event op zaterdag (ik zie er erg naar uit een gezicht te kunnen koppelen aan blogs die ik volg) en een opera op zondag. Het bloggen zal er een beetje bij inschieten vrees ik. Jullie zullen dus zo nodig deze beelden even moeten herkauwen. Tot snel!

I have a busy weekend coming up: on Saturday I will attend the Meet the Blogger event (looking forward to meeting the people behind some of the blogs I follow) and on Sunday I will be going to the opera. I fear I will not be able to blog much. So I hope these images can entertain you until I return. See you soon!





8 opmerkingen:

  1. Prachtig! heb je die foto's zelf gemaakt!?

    Ze zijn echt super!

    Heel fijn weekend, misschien wel een druk weekend maar wel een leuke zo te lezen! Geniet ervan!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Mooi!!!
    Niet veel woorden voor nodig, zooo prachtig!!
    Groetjes van Herma
    Ps: 'k ga je volgen...je blog :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf kijk ik ook erg uit naar het blogger event.. ben echt bang dat als iemand zich voorstelt ik er totaal geen blog bij kan halen haha..gewoon omdat t me heel moeilijk lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Have a great weekend! I wish I could have been at the Meet the Blogger event, but my MIL is coming in today! I think she would have been upset if I had left the same day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me erg leuk het blogger event, al was het alleen maar om het boek van Holly Becker te kopen...Helaas moet ik werken en woon ik niet echt in de buurt!!
    Veel plezier in ieder geval, vertel je hoe het is geweest?
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @The Pinkhouseladies: ja, ik heb de foto's zelf gemaakt. Het gaat me steeds beter af op de Canon, en ik blijf ontdekken.
    @vanbinnen: jammer dat je niet kunt komen, maar ik zal uiteraard verslag doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, have a fabulous time, Iris! Enjoy meeting Holly, you lucky duck ☺. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Iris! Nice meeting you IRL at Meet the Blogger, last saturday. Love the vintage stamp on the back of your businesscard, such a nice detail! See you around - and maybe IRL again someday...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...