maandag 25 juli 2011

Retour

Het was goed om even een paar weken met andere dingen bezig te zijn dan met bloggen. Maar ik miste mijn kleine wereld ook. Verfrist en vol nieuwe irideeën ben ik nu weer terug. En kijk eens wat een mooi servies ik zag van Celinda Versluis. De Belles Dames worden gedrukt op oud servies en daarmee is elk stuk uniek. En elke dame heeft een eigen karakter en stijl. Om van te smullen!

It was good to be doing other things than blogging the past few weeks. But I did miss my small world. Now I am back, refreshed and full of new ideas. And look what a beautiful china I saw made by Celinda Versluis. The Belles Dames are printed on old china and each piece is unique. And each lady has her own character and style. Very, very tasteful!





4 opmerkingen:

  1. How absolutely gorgeous they are Iris!
    Thank you so much for your nice comment on my post today ~ you really made me smile : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk, mijn favoriet is dat bordje met de bloemetjes erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this china plates. I am now obsess with all about china dishes haha... really.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer terug bent Iris. Gelijk een goed begin, vind de bordjes echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...