woensdag 24 augustus 2011

Happy Market

Ik heb weinig tijd om de stad in te gaan en shop daarom veel online. Vandaag vond ik een bericht over een nieuwe shop in mijn mailbox: Happy Market. Handsome stuff that makes you smile, zoals ze zelf zeggen. De eerste collectie artikelen is in elk geval veelbelovend.

I do not have a lot of time to go shopping in town, so I buy a lot online. Today I found a message about a new shop in my mailbox: Happy Market. Handsome stuff that makes you smile, as the owners state. The first collection does look promising.






3 opmerkingen:

  1. Tussen het drogen van een muurtje door heb ik even zitten bijlezen , leuke posts heb je geschreven.. die roze kraan en moodboard zijn zo leuk.. ik had hier ook ooit een roze periode... met plastic mandjes en gekke dingetjes als kleuren bommetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat mooi die onderste wandversieringen. Supergoed idee is dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...