zondag 21 augustus 2011

Neon pink

Ik heb net mijn moodboard achter mijn computer opnieuw gevuld met neon roze accenten (zal ik morgen laten zien). Opeens zie ik deze kleur overal. Zoals in dit mooie huis gespot op Bolig Magasinet. Zelfs de kraan doet mee!

I just refilled the inspiration board behind my computer with neon pink accents (I will show it tomorrow). Suddenly I spot this color everywhere. Like in this lovely home I saw at Bolig Magasinet. Even the tap is joining the fun!






For credits: see link

3 opmerkingen:

  1. Ik hou van deze kleur, heb ,m ook al een tijdje in huis. Net de muur in de kamer veranderd van legergroen naar donkergrijs, geinspireerd door de vakantie in Denemarken... Nu komt het roze nog beter uit!! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Iris. You know I'm swooning about those butterflies...J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...