donderdag 29 september 2011

Keramiek

Ik ben al enige tijd fan van het werk van Lenneke Wispelwey. Dus toen ik op de Woonbeurs tegen haar werk aanliep moest ik er wel wat van mee naar huis nemen. Het werden deze 3 bekers (die je uiteraard ook als vaasje kunt gebruiken). Wat een prachtige geometrische vormen en mooie zachte kleuren.

I have been fan of Lenneke Wispelwey's work for a some time. So when I saw her work at the home fair I had to take some home. I bought these three cups (which you can of course also use as a vase). I am in love with the geometrical shapes and soft colors.






En nu sparen voor al dit andere moois.
And now I have to start saving for these beauties.




7 opmerkingen:

  1. Jaloers!! Ik vind haar werk echt prachtig, heb het ook even aangeraakt op de beurs. Mooie aankopen, geniet er maar lekker van. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige bekers!!! heb een foto gemaakt van die donutskandelaar!! SUPERleuk!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely keramiek (we also said the same at Indonesia language :p). I really like the white vase that you bought and also the other three keramiek that you save for :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, just stunning, Iris. Thanks for the tip - I'm off to have a look! J x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh geniet ervan, ik vind haar kleurgebruik geweldig en tja het zijn niet van die dingen die je jezelf iedere dag cadeau doet, maar dan ben je er ook extra blij mee en maar weer sparen idd voor een volgend item.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...