dinsdag 27 september 2011

Woonbeurs - II

Hierbij alvast een paar beelden van het Ariadne at Home huis op de Woonbeurs (volgende week meer); vrouwelijk, elegant en vol sierlijke objecten.

Below you will find some pictures of the home by Ariadne at Home at the annual home fair (more to come next week); feminine, elegant and filled with graceful objects.


Eigen Huis & Interieur maakte een paviljoen waarin het tijdschrift tot leven komt.

Eigen Huis & Interieur  created a pavilion in which the magazine comes to life.


En ik zag ook:
And I also saw:

De frisgewassen stand van Wit.
Wit's white wash stand.


De kleurrijke producten van Mariska Meijers.
Colorful products by Mariska Meijers.


De intieme keet van The Frozen Fountain die de Woonpin won.
The intimate shed by The Frozen Fountain.


Dutch design.




De gecombineerde stand van Tas-Ka, Keecie en Snurk.
The combined stand by Tas-KaKeecie en Snurk.


Stoere kindermeubels van Combitex & Even Anders.
Cool kids furniture by Combitex & Even Anders.


Feeëriek werk van Maarten Baas.
Whimsical work by Maarten Baas.


En vrolijke geklede Woonbeursmedewerkers.
And cheerfully dressed fair employees.


7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Vrijdag ga ik het allemaal met eigen ogen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sfeerbeelden! Ik heb mijn foto's analoog gemaakt, ben benieuwd of ze de moeite waard zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 Lenneke Wispelwey-vazen? Wat gaaf!! Ik wacht er nog even mee: wij zijn namelijk aan het verbouwen en ik heb nog geen serieuze woonkamer. Dan mag ik pas los! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wacht, ik lees het even terug: 3 bekers. Ik heb haar bekers niet goed gezien, maar die zijn vast ook prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi werk Iris en dan je voor de prachtige aandacht die je mijn werk geeft xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You really are so lucky, seeing all this prettiness, Iris. I bet you pored over the Tas-ka shop! J x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is the reason why I love Dutch design, They are so pretty, modern, simple, and inspiring. Love all the pictures. Really imagine if I were there I will spend many days to admire one by one.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...