zondag 2 oktober 2011

Inspiring homes

Ik beloofde jullie nog wat foto's van de Woonbeurshuizen van VTWonen, 101 Woonideeën en Ariadne at Home. Voor iedereen die de Woonbeurs heeft gemist of nog niet genoeg heeft van de foto's die her en der op het net zijn verschenen: Voila!

I promised to show you some more pictures of the homes of VTWonen, 101 Woonideeën en Ariadne at Home at the home fair. For everyone who has not visited the fair or cannot get enough of the lovely homes: Voila!




101Woonideeën (2nd home)




6 opmerkingen:

  1. Mooie shots Iris! Ik zie toch weer dingen uitgelicht die me daar minder zijn opgevallen. Leuk gedaan!

    (En grappig inderdaad, beide irissen in dezelfde spiegel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De huizen zijn altijd het hoogtepunt van de woonbeurs voor mij.. jammer dat ze vandaag zijn afgebroken... Ik voelde me er wel thuis )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, swooning in Hobart, Iris! I can't pick my favourite but the blues have me, of course. Just divine - thanks for sharing. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am overflowing with inspirational home decor images today from your site. I love all the dreamy kitchen setting. Lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so much to love - the little black rug, blue bottle vase, rose print on the wall, lace curtain & doiley ball...& that luscious turquoise lounge & little white cabinet just leave me dreaming..!! thanks for sharing xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! So much home inspiration, I really like the kitchen and all the natural colours used throughout, that crochet doilly ball/lamp, is amazing!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...