maandag 7 november 2011

Boogie Wonderland

Ik houd van dansen, van spiegels en van disco, dus toen ik deze discobal een paar weken geleden ontdekte bij de Sligro kon ik hem niet laten liggen. Vlak daarna schreef Holly van Decor8 deze blije post met heel veel gekke styling ideeën waar ik zeker nog mee ga variëren. Jullie zullen de bal dus binnenkort nog wel weer in mijn foto's zien opduiken.

I love dancing, mirrors and disco, so when I saw this disco ball a few weeks ago at a wholesale store I could not resist it. Shortly thereafter Holly of Decor8 wrote this happy post with a lot of fun styling ideas with which I am definitely going to play a bit. So you will surely see this ball reappear in my pictures soon.


2 opmerkingen:

  1. I fun right? I love it too. I saw in the local decor shop and wish to buy. Love the funky touch...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. how gorgeous iris - i am sure it will bring lots of "sparkle" to your beautiful world. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...