dinsdag 1 november 2011

Boys with toys



9 opmerkingen:

  1. Herlige tre-leker på det øverste bildet...
    Klem May Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit bewijst maar weer: Kinds en een mooi interieur gaan best samen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar toen mijn kinderen nog klein waren.
    Mijn zoon had ook zo'n autokleed, daar kon hij uren mee zoet zijn.
    In de huiskamer had ik een speelhoekje voor mijn dochter en zoon en alle tekeningen hingen aan de koelkast, deur enz..
    Het grote prikbord in de gang is super.

    Heel leuk om dit weer eens te zien.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Iris,
    wat heb je een mooi huis! en dat houten vliegtuig zou mijn dochter ook mooi vinden; hout blijft altijd leuk om mee te spelen.
    groetjes, Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so cute - love the giraffe & elephant on the wall & the gorgeous mood board. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice Iris, your house is always source of my inspiration :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, Iris! Now I get to see how the children fit in ☺. Gorgeous. J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...