donderdag 22 december 2011

Tree

Het is een beetje alsof er tijdelijk iemand in huis komt wonen, maar ik vind een grote kerstboom toch altijd bijzonder feestelijk. Hij staat er dan ook al sinds kort na Sinterklaas. Dit jaar kocht ik deze geweldige hertenballen erbij (bij Blokker).

Every year it seems like someone moves in temporarily, but I think a large Christmas tree is very festive. So we already bought one after the first week of December. I found these fabulous deer baubles to match the old ones.




10 opmerkingen:

  1. Wow, wat een joekel :-) gaaf. Geniet er van en alvast hele fijne dagen gewenst.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige boom!
    Die hertenballen zijn geweldig,
    die heb ik even gemist bij meneer Blokker.
    Ze hebben daar wel vaker goed kerstspul hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jou boom stast en mooi bij! Dat wordt een leuke kerst met zo'n boom.

    fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk... M'n vriendin en ik geven elkaar met kerst altijd een kerst'bal' kado! Dit jaar kreeg ik deze hanger :-) Ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so gorgeous iris - love your tree & those deer baubles r amazing..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kerstboom heeft een kroon! Hij is gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een betere 'loge'kun je je niet wensen toch? Maar na de kerst ben je toch weer blij als die er uit gaat....of niet? ;)
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige grote boom....en de kerstballen zijn echt mooi! Ik heb nog even bij de B.lokker hier gekeken maar helaas....
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy Christmas to you Iris
    Thanks again for the lovely card
    The tree is beautiful

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...