maandag 16 januari 2012

Bed

Ik word heel blij van schoon beddengoed. Schoon én gestreken beddengoed welteverstaan. Glad en fris, dat slaapt het allerlekkerst. Dit weekend kochten wij een nieuwe set van Alexandre Turpault bij Rams in Amsterdam. Prachtige grijze en blauwe Egypische katoen met een subtiele glans. En deze sprei paste er zo mooi bij dat we hem niet konden laten liggen. We voelen ons een koning te rijk onder deze fijne lagen. Welterusten!

Clean bed linen makes me very happy. Clean and ironed linen that is. Smooth and fresh, that is where I prefer to sleep under. This weekend we bought a new set by Alexandre Turpault at Rams in Amsterdam. Gorgeous gray and blue Egyptian cotton with a subtile shine. And this brown woolen blanket matched that well with the set we had to buy it as well. We sleep like roses under these fine layers. Good night!



10 opmerkingen:

  1. beautiful bed linen, I love the colours!
    and the bertolt-brecht-poem is really my favourite one!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en staat prachtig samen met de sprei.


    Fijne week!

    Lieve groet,

    lOes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Divine! Love the wall linen decoration too.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit! Mag ik vragen waar het bed van is? Ik ben namelijk op zoek naar een mooie en goede boxspring en dit plaatje maakt het wel compleet! groeten! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bed is van Auping, en het slaapt echt heerlijk!!

      Verwijderen
    2. dankjewel voor je reactie! en ik kan me voorstellen dat het heerlijk slaapt, zo ziet het er ook uit... En complimenten voor je blog, ziet er ook prachtig uit!

      Verwijderen
  5. Oh wat prachtig. En dan die kleuren.
    Zal wel lekker slapen.
    Zelf heb ik een gekreukt linnen dekbedhoes gezien bij H&M wonen.
    Zoo mooii
    Knisperend linnengoed.
    Op zijn tijd ga ik mijn verzameling oud linnengoed wassen en.. jawel stijven.
    Ruikt zo lekker in huis.
    MM misschien wel weer eens tijd.En dan buiten drogen.
    Fijne week.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die hoes zag ik ook bij H&M, die is inderdaad erg mooi. Gesteven linnengoed is eveneens prachtig (zeker tafellakens), maar dat lukt me zelf niet goed; de echte mooie lakens breng ik naar de stomerij.

      Verwijderen
  6. You know I love it all, Sweetheart. Your taste is divine. J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...