dinsdag 24 januari 2012

Bloomingville

Nu de dagen langer worden, ik in het licht op mijn werk aankom en vertrek, en het toch geen echte winter meer gaat worden, kijk ik alweer een beetje uit naar de lente. En dus vallen deze beelden van de nieuwe collectie van het Deense Bloomingville in goede aarde. Fris en opgewekt, mooie prints en zachte kleuren; laat het voorjaar ontluiken!

Now the days are getting longer, and I reach and leave my work in daylight, and a real harsh Winter is no longer expected, I look forward to Spring. So these images by the Danish Bloomingville are well received here. Fresh and cheerful, lovely prints and soft colors; let a new season begin!





3 opmerkingen:

  1. that purple bottle vase in the first pic is delicious!! thanks for sharing. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh that lamp! And the boxes! Just luscious. Will head over there to try to track down where they're from ☺. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net via VT wonen op je ontzettend leuke blog gekomen. Maar nu ben ik super enthousiast worden over de site Bloomingville. Ze hebben echt super leuke spullen! Maar helaas kan ik niet vinden waar een Dealer in Nederland zit. Heb jij hier misschien wat meer informatie over?

    Alvast bedankt en succes met je site.

    Met vriendelijk groet,

    Evie Zwinkels

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...