dinsdag 31 januari 2012

Instagram

Ik gebruik de app Instagram sinds ik eind vorig jaar een iPhone aanschafte. Het is leuk om ook op die manier dingen te delen. En met de verschillende filters en features worden gewone uitzichten opeens heel bijzonder. Mocht je niet op Instagram zitten: ik ben ook te volgen via Followgram.

I have been using the app Instagram since I got an iPhone last year. It is great to share things through this medium as well. And with the different filters and features daily views suddenly become extraordinary. Should you not use Instagram: you can follow me via Followgram.





6 opmerkingen:

  1. Ja leuk, ik volg je er graag!! :) Maar vier van die foto's in een, hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via picstitch, tip van Nelleke Langius. Ook leuk is Labelbox, heb ik alleen nog niet gebruikt.

      x Iris

      Verwijderen
  2. Funny I took almost the same photo of the plane tree. So pretty/festive almost with these lovely balls!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful pics iris.....i love the different moods u can create with instagram - so much fun. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lovely!! hilarious bowl and spoon, i need x kat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Очень понравился комплект чашки с блюдцем. Замечательная идея!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...