woensdag 11 januari 2012

Smallable

Een aantal van jullie vroeg waar ik de poster met de vogels heb gekocht die nu op mijn moodboard pronkt (zie mijn vorige post). Deze is van Chacha en ik kocht hem tijdens Flavourites Live bij Fam.Store; een geweldig leuke webwinkel gevuld met originele kinderspullen. Voor de internationale lezers: hij is ook te koop bij Smallable. Een Franse online concept-store voor kinderen, dat ook een leuk online magazine heeft en internationaal verzendt. Daar smolt ik voor deze andere schoonheden. Voor kinderen, maar net zo leuk voor grote mensen.

Some of you asked where I bought the bird poster that now shines on my moodboard (as shown in my previous post). It is by Chacha and I bought it at Fam.Store; a lovely Dutch webshop with original items for kids. For international readers: you can also buy it at Smallable. A French online concept-store that also publishes a great online magazine and that ships internationally. While browsing through their products I also melted when I saw these other beauties. For kids, but adults will surely love them as well.










3 opmerkingen:

  1. ziet er heel leuk uit allemaal prachtig ...fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige post.
    Hoe is het met je werkkamertje nog steeds op orde???
    Ik denk ook vaak zo lekker opgeruimd en dan.....
    Eerst maar eens naar dat grote Zweedse warenhuis voor een ladekastje.
    Kun je lekker dingen in verstoppen die nuttig zijn en de mooie dingen in het zicht laten.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, meestal is het behoorlijk opgeruimd. Ik functioneer niet goed in rommel. Maar ik zweer ook bij kasten hoor!
      x Iris

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...