zondag 12 februari 2012

Studio Snowpuppe

Ik zie ze steeds vaker voorbij komen en dat lijkt me heel terecht, want de papieren lampen van Studio Snowpuppe zijn geweldig leuk. Speels, eigentijds en verkrijgbaar in een aantal mooie tinten. En je kunt ze nog leuker maken met een gekleurde draad van Snoerboer.

I see them more and more and I think that is well deserved, as the paper lamps by Studio Snowpuppe are really great. Playful, contemporary and available in several beautiful tones. And they are even more pretty with a colored wire by Snoerboer.





4 opmerkingen:

  1. Ze zijn WOW, vooral die pastel tinten. Heb alleen nog een beetje bedenkingen bij papier, blijft dat mooi !?
    Wat heb je trouwens een supergaaf kikkerfeestje gegeven, heerlijk :-)
    Is wel jouw specialiteit volgens mij, tafels versieren, super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Jolanda: Ik denk eigenlijk wel dat het lang mooi blijft; het ziet er uit als redelijk solide papier. En die simpele rijstpapieren bollen (van veel dunner materiaal) blijven toch ook goed?
      Het feestje was erg leuk en ik heb zelf ook veel plezier beleefd aan de tafel!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...