maandag 20 februari 2012

Whitening

Een witte basis, een blank canvas waartegen objecten en kleuren goed tot hun recht komen; ik blijf erdoor aangetrokken. Ik denk dan ook dat wij onze woonkamermuren niet snel een andere kleur zullen geven. Deze adembenemend mooie foto's van Jeroen van der Spek bevestigen hoe goed wit kan werken.

A white base, a blanc canvas that gives objects and color room to shine; it never bores me. I think we will not easily paint our living room walls any other color. These breathtaking pictures by Jeroen van der Spek confirm how well white can work out.







9 opmerkingen:

  1. Lovely shots! I'm the same, I like colour but I don't think I'll ever paint my walls either than white :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Ik ga snel even doorklikken naar Jeroen van der Spek.
    Fijne week en groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These images are all so beautiful! My favorite is the bedroom with the little turquoise! It's so serene!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful images...i love white walls - we used to have coloured feature walls throughout, but on our last renovation stints, i have been changing to white...just love it. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh sweet serenity! I am floating after seeing these, Sweets ☺. J x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit huis was ik helemaal weg van.... een paar maanden terug in de VTwonen,die lange bank van beton helemaaal geweldig! En de eettafel, eigenlijk alles.... ik wil ook weer alles wit! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...