donderdag 15 maart 2012

Mo man tai

Ik heb al enige tijd een patroon van Mo man tai in huis. Ik wil de haas aanbrengen op een plaat hardboard. De tijd om de plaat te verven heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Mo man tai heeft in de tussentijd alweer nieuwe patronen uitgebracht. Leuk zijn deze ook! En ik nu nog meer zin om mijn patroon aan te gaan brengen. Misschien dit weekend maar eens een uurtje prikken?

A while ago, I got a gorgeous pattern by Mo man tai. I want to apply the hare to a piece of hardboard. But I have not yet found time to paint the hardboard. Meanwhile, Mo man tai introduced some new patterns. I love these ones too! And now I feel the urge to use my own pattern even more. Maybe I can find a spare hour this weekend?






3 opmerkingen:

  1. Ben je inmiddels toegekomen aan het patroon van Mo man tai? Heb het patroon net binnengekregen. Wil er graag mee aan de slag, maar vraag me af of het mooi wordt op een plaat hardboard? Ik wil de spijkers niet in de muur slaan, die ik net glad heb gekregen, vandaar de plaat.
    Zou je willen laten weten of het werkt met hardboard, dan ga ik er ook mee aan de slag.
    Thx.

    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Jessica: Het is er nog steeds niet van gekomen... erg zeg, ik zie dat deze post van maart is. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel werkt op een plaat.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...