maandag 19 maart 2012

Party

Dit weekend kocht ik heel feestelijke glitterschoenen. Alvast voor een huwelijk na de zomer, maar je zou er bijna nu alvast een feestje voor gaan organiseren, zo blij zijn ze. Van de feestideeën op A Subtle Revelry word ik ook altijd heel vrolijk. Dus laten we iets vieren?!

This weekend I bought a pair of very festive glitter shoes. I want to wear them at a wedding after the Summer, but they are so happy one would almost organize a party now to have a reason to wear them already. The party ideas at A Subtle Revelry also make me cheerful. So, let's celebrate something?!






5 opmerkingen:

  1. Fijne foto's, maarre....nu ben ik dus nieuwsgierig naar die schoenen geworden.:D Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jee, wat suf van mij. Bedankt voor het mailtje. Ze zijn erg vrolijk, leuk hoor! Groetjes

      Verwijderen
  2. Een feestje voor nieuwe schoenen, ik kan vreemdere redenen voor feestjes verzinnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahah een feeste voor het mooie weer een lente feest, leuke fotos nu nog je schoenen hihihi fijne week lievegroet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love this idea :), I love home party either....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...