zondag 4 maart 2012

Tea anyone?

Dag allemaal, ik had een fantastische week met veel sneeuwpret en zon. Zo jammer dat het voorbij is, maar ik ben ook blij om hier weer terug te zijn. Ik had zeer beperkte internet verbinding deze dagen, dus ik ben bijna geheel off-line geweest. Ook wel eens verfrissend. Nu vier ik mijn terugkeer; drinken jullie een kopje mee?

Hello you all, I had the most wonderful week with lots of snow and sun. I am sad it is over, but I am also happy to be back here. I had very limited internet access these days, so I was almost completely off-line. Kind of refreshing I must admit. Now I am celebrating my return; will you drink a cuppa with me?



7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super gezellig uit!

    Ik drink graag een kopje thee met je mee hoor.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig jou gedekte tafel, ziet er prachtig uit, wie wil daar niet aan thee drinken..... een fijne week lieve groet roet rosita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een leuke kop&schoteltjes heb je :D De tafel ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk en erg gezellig uit :-) I'm in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. glad to hear u had a great time away....sometimes it is good to take some time out (even from the blogging world) - wish i could come for tea, it looks delicious. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig huis hebben jullie, die schuifdeuren! Gezellig....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I would love to come and have tea with you Iris :0

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...