dinsdag 24 april 2012

Rearranging

Het was stil hier, ik weet het. Mijn studeerkamer werd geschilderd (ik zal jullie binnenkort laten zien hoe het is geworden) dus mijn computer was bedekt met plastic en daarna werd ik ziek. Maar ik ben er weer en kan jullie laten zien hoe ik de vitrinekast opnieuw inruimde. En ik verfraaide een paar van de apothekersflessen met tape en kanten raamfolie. Ze zijn er nu fijn fris uit.

It has been quiet here, I know. My study was painted (I will show you soon) so my computer was covered in plastic and then I got ill. But I am back now, to show you the cabinet I redecorated last week. And I covered some of the medicine pots with tape and lace window film. They look so fresh now.






8 opmerkingen:

  1. Leuk kastje en wat een mooie collectie apothekersflessen. Hoop dat je weer helemaal beter bent of in ieder geval snel wordt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spullen hoor! Mooi toch, al die fijne dingen in de kast. Kan je vast lang naar kijken..... Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig dat je weer opgeknapt bent ....prachtige verzameling flessen heb je zeg heel mooi zo in die kast die ook erg mooi is zo kan je mooi naar je mooie spulletjes kijken en genieten ervan ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral die laatste foto vind ik mooi. Ben je weer helemaal fit?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I LOVE what you did with those medicine pots! Especially with the lace - wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, this is so lovely! The medicine bottles...the butterfly...the lace....the little birdcage....just divine!
    ~Susannah x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is lovely ( like always ). I love your vintage med bottles collection. lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Iris. I would do anything to whiz you over here on my magic carpet to style Planet Baby! J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...