maandag 25 juni 2012

Blogfriends

Bloggen heeft me al veel mooie dingen gebracht. Zoals geweldige blogvrienden. Dit weekend bracht ik een middag in Amsterdam door met Fenny uit Maleisië. We lunchten, wandelden, winkelden en praatten honderduit. Had ik haar ontmoet als ik geen blog had gehad? Dat denk ik niet. Dus wat een zegen dat ik ooit bedacht Irideeën te starten!

Blogging has brought me many wonderful things. Like great blog friends. This weekend I spent an afternoon in Amsterdam with Fenny from Malaysia. We had lunch, walked around, shopped and talked a lot. Had I met her if I did not have a blog? Most likely not. So I bless the day I started Irideeën!



6 opmerkingen:

  1. prachtige foto's ...heerlijk toch zo iemand te ontmoeten en dat via dit dat ontstaat.... heel veel plezier en een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg...en helemaal uit Maleisië! Mede dankzij jou ook een blog begonnen en zou wel heel leuk zijn als daar ook wat buitenlandse reacties op komen. Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm so delighted you had such a wonderful time, Iris. I bless that day as well! J x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am so blessed I have blog friend like you Iris. I can't tell this story to my hubby and friends over and over again, how great was our meeting and how sweet you were :). Thank you for our friendship. I am sure we will see each other again :).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...