maandag 30 juli 2012

Retour

Ik ben weer thuis, na 3 heerlijke weken stralende zon, verfrissend water, eindelijk gelezen boeken, kleine Franse dorpjes, warme lunch, geurende kazen, overvloedige wijn en bovenal veel tijd voor mijn lieve familie. Oh, wat houd ik van vakantie!

I am home after 3 lovely weeks filled with radiant sun, refreshing water, books finally read, small French villages, warm lunch, gorgeous cheeses, many glasses of wine and above all a lot of time for my sweet family. Oh, I do love holidays!










4 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige plaatjes heb je geschoten. Die kunnen zo op een ansichtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, hè?! Vakantie gaat altijd veel te snel voorbij. Is echt opladen en genieten samen met je dierbaren. Mooie foto`s heb je gemaakt! Prachtige sfeer!
    Ik zag trouwens dat ik nog helemaal geen volger van je blog was. Heb ik snel verandering in gebracht ;-)

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom terug ...prachtige vakantie foto's ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Iris, it all looks so splendid. No wonder you had such a delightful time. J x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...