dinsdag 29 januari 2013

Louis Lemaire

Vandaag had ik de eer en het genoegen Louis Lemaire en Kristel de Jong aan het werk te zien tijdens een fotoshoot van ons huis. Wat een professionaliteit, rust én gezelligheid brachten ze mee en wat fijn om te zien hoe ze opgingen in de kleinste details. Het eindresultaat is overweldigend mooi! Hopelijk kan ik jullie op enig moment de beelden laten zien als ze in een tijdschrift worden gepubliceerd. Voor nu kunnen jullie genieten van deze juweeltjes van Louis voor VT Wonen.

Today I had the privilege and pleasure watching Louis Lemaire and Kristel de Jong at work during a shoot of our home. They brought so much professionalism, peace AND fun with them and I loved seeing them care about all the little details. The output is simply magnificent! I hope to be able to show you the pictures once they are published in a magazine. For now you may enjoy these gems by Louis for VT Wonen.





5 opmerkingen:

  1. Zo gaaf om professionele foto's van je huis te hebben! Ons huis stond in het decembernummer van de 101 woonideeën, omdat we een make-over gewonnen hadden. Ik vond het zo'n geweldige ervaring! Geniet ervan en ik ben erg benieuwd naar het resultaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Iris, dat zin vast prachtig gestylde fotos geworden! Benieuwd naar het resultaat. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeer, ik kom al in de voorjaarsstemming, dank je voor je inspiratie:
    Ga nog even rustig hier rondkijken.

    Kram | Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...