vrijdag 22 maart 2013

Be Gone Winter!

Ok, ik houd niet van klagen, en al helemaal niet over het weer, maar ik ben nu echt officieel klaar met de Winter; kou, vieze griepvirussen, mutsen en handschoenen, Allemaal Wegwezen, mijn huis Uit! Maak plaats voor warmte, zon en opwaaiende zomerjurken. En voor nu: Vrolijk me op Lo Bjurulf!

Ok, I don't like complaining, and complaining about the weather is even worse, but now I am officially done with Winter; cold, nasty flu viruses, hats and mittens, Be Gone, get Out of my house! Make room for warmth, sun and happy summer dresses. And for now: Cheer me up Lo Bjurulf!






2 opmerkingen:

  1. wunderschöne und harmonische dekoration!!! alles liebe von angie aus deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! groetjes Nelleke van AestheticYou

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...