dinsdag 26 maart 2013

Depot Rotterdam

Ik heb het werk van interieurstudio en ontwerpbureau Depot Rotterdam bij vrienden gezien en was daarvan al onder de indruk, maar van een rondje door hun portfolio maakte mijn hart weer een sprongetje. Wat een fijne lichte combinaties, frivole accenten en subtiel kleurgebruik passen ze toe in hun ontwerpen!

I have seen the work of interior studio and design company Depot Rotterdam at the home of friends and I was already impressed, but while browsing through their portfolio my heart jumped again from joy. What's not to love about the airy combinations, quirky accents and subtle use of colors in their designs!







6 opmerkingen:

  1. Die kamer op de derde foto is prachtig zeg, met die grote foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, die derde foto heeft ooit in VT wonen gestaan, die oude foto die geprint is op fotobehang, is me altijd bij gebleven en zit ook nog altijd in mijn hoofd om eens toe te passen. Deze oude foto heeft mij weer geïnspireerd voor de foto's in mijn letterbak xxl waarover ik schreef op mijn blog. Leuk
    En die bubble chair, ja, ik hou er van, zit er alleen te weinig in helaas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die grote zwart/wit foto is super (3e foto).
    Maar eigenlijk vindt ik ze allemaal mooi :) hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig inderdaad! Zijn momenteel aan het kijken naar de eames stoelen voor de eethoek (maar dan met houten frame) in het wit, maar die zachtroze er tussen vind ik dus echt een heel fijn plaatsje opleveren... misschien dus wel een idee dat te doen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Supergaaf fotobehang ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enorm heerlijk huis. Prachtige kleuren, ben helemaal gek van die grijze tafel. Eigenlijk alles wel.
    Fijne paasdagen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...