dinsdag 2 april 2013

Pretty Pastel Style

In de loop der tijd zijn er al aardig wat plekken geweest waar ik ons huis of mijn werk terug zag. Maar niet eerder was er een echt boek waar ik in kan bladeren en waar ik kamers en hoekjes van onszelf in terug vind gedrukt op fijn dik papier. Bijna een jaar heb ik moeten wachten op Pretty Pastel Style, het nieuwste boek van Selina Lake, maar het was het wachten waard! Het boek is gevuld met mijn geliefde pasteltinten, in velerlei uitvoeringen, met steeds een eigentijdse, frisse look. Het smaakt als een heerlijk zoete taart, hap voor hap, maar zonder dat de suikerlaag verveelt. SelinaCath en Joanna; wat een prestatie, geweldig gedaan!

Over time, there have been quite a lot spots where my work or our home was featured. But never before was there a real book I could hold and in which I could find our own rooms and corners printed on nice, thick paper. I had to wait almost a year before Pretty Pastel Style, Selina Lake's new book, was published, but it was worth the wait! The book is filled with my beloved pastels, used in lots of different ways, and always in a contemporary, fresh look. The book tastes like a gorgeous sweet pie, bite by bite, but the sugar coating is never boring. SelinaCath en Joanna; that is a great accomplishment, very well done!






7 opmerkingen:

  1. Het boek ligt hier te pronken en ik zag jouw huis al voorbij komen! mooi!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je trots zijn, prachtig! lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk om je mooie creative huis terug te zien in dit prachtige boek!! Heel mooi! fijne dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Jouw huis is er perfect voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oi, oi, oi, wat gaaf! Is dit jouw huis?! Prachtig en dat in een interieur boek! Te stoer :-) Heb je een tip waar het boek te kopen?

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Lisanne: Dank! De tweede foto en de foto van de trap zijn niet van ons huis, de rest wel. Boek is oa hier te koop: http://www.amazon.co.uk/Pretty-Pastel-Style-Selina-Lake/dp/1849753598
      x Iris

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...