woensdag 10 april 2013

Sa fint jag vill

Eens in de zoveel tijd vind ik een blog waar ik vlinders van in mijn buik krijg. Zo stuitte ik vandaag op Sa fint jag vill. Ik Ohhh-de en Ahhh-de over het fijne kleurgebruik, de geestige details en de heerlijke sfeer die hier hangt. Meteen aan mijn lijstje favorieten toegevoegd, hier wil ik blijven terugkomen!

Once in a while I find a blog that instantly makes me warm inside. And today I found Sa fint jag vill. Ohhh, ahhh, I love the use of color, the fun details and the lovely atmosphere around this blog. I added it to my list of favorites right away,  as I want to revisit it often!











3 opmerkingen:

  1. Thank you so much! I am happy to see my pictures here and I wish I could understand your language ( My grandfather was born in Holland:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super interieur, leuke eigen stijl en prachtige vergrijsde kleuren!

    Kleurrijke groet,
    Denise B.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...